Friday 30 March 2012

30 marca

Pożegnałam się z wiotkimi resztkami siewek rukoli.
Kiełkuje pierwsze nasionko mizuny Kyoto.


Kiełkuje kolendra. To jest niesamowite, bo patrzę na nią w ciągu dnia i podnosi się niemalże na moich oczach!


Przycięłam dwie zbędne małe siewki pomidora koktajlowego, mam teraz 2 x po dwie siewki razem (trzeba będzie je rozsadzić za kilka dni), 2 x po jednej.


Po podniesieniu pokrywy szklarenki z bazylią i pachnotką unosił się piękny bazyliowy zapach! *^v^*



MoreVeg.com wczoraj wysłali moje drugie zamówienie nasion. Przewidywany czas dostawy - środa 4 kwietnia.


Przyszły nasiona kupione na allegro.
Wysiałam:

* do jednej szklarenki, na krążkach, po trzy nasiona z jednego gatunku (jedno nasionko na krążek):

- chilli Bulgarian Carrot (przewidywany termin kiełkowania: 13-20 kwietnia)
- chilli Jalapeno Purple (przewidywany termin kiełkowania: 13-20 kwietnia)
- chilli Habanero White (przewidywany termin kiełkowania: 13-20 kwietnia)
- chilli Habanero
- chilli Big Jim
- chilli Super F1
- chilli Cayenne

*do drugiej szklarenki (z pomidorami x4,  kolendrą x4 i bazylią tajską x4), na krążkach, po 4 nasiona z jednego gatunku (jedno nasionko na krążek):

pomidor koktajlowy biały
pomidor koktajlowy żółty Gold Nugget
pomidor koktajlowy czarny
- chilli Labuyo Bird's Eye (3 krążki po 1 nasionku)